Reklama ledowa

Zajmujemy się realizacją zleceń na reklamy z zastosowaniem technologii LED. Wykonujemy nawet bardzo nietypowe projekty według zapotrzebowania klientów.

Dioda jest elementem półprzewodnikowym przetwarzającym energię elektryczną na energię promieniowania świetlnego. Rozwój tej dziedziny nauki pozwolił na uzyskanie, przy różnych kombinacjach używanych półprzewodników, różnego rodzaju kolorów, na jaki świecą diody. Diody potocznie nazywa się LED-ami od angielskiego skrótu Light Emitting Diode.

Z czasem okazało się, że mają ogromne zastosowanie we współczesnym świecie. Zaczęło się od wykorzystania ich jako sygnalizatorów wykorzystywanych w urządzeniach elektronicznych, elektrycznych i mechanicznych do sygnalizowania różnych stanów - włączone/wyłączone, stopień naładowania akumulatora, podświetlanie skali różnych urządzeń itp. Obecnie zastosowanie LED-ów jest tak szerokie, że trudno je wymienić, bo są obecnie wszędzie - począwszy od żarówek w gospodarstwach domowych aż po urządzenia specjalistyczne.



Image


600 803 140
grafik@reklamika.pl



Image

Tablice i telebimy LED

Diody LED bardzo polubiła też branża reklamowa. Wraz z rozwojem technologii i pojawianiem się nowych kolorów, możliwości znacznie wzrosły. Taka metoda oświetlenia ma bardzo wiele zalet:

  • niski koszt eksploatacji - LED-y pobierają mało prądu w stosunku do innych źródeł światła
  • trwałość - jedna z najmocniejszych stron LED-ów - dioda może świecić nieprzerwanie przez kilkaset tysięcy godzin, co daje bardzo długie lata
  • niskie napięcie zasilania - łatwość łączenia z układami scalonymi
  • odporność na czynniki zewnętrzne - mróz, deszcz itp.

Wytwarza się z nich różnego rodzaju nośniki reklamowe:

  • wyświetlacze stosowane wewnątrz budynków i na zewnątrz
  • tablice i telebimy
  • przezroczyste ekrany montowane w szybach wystawowych, co zachowuje dostęp do światła dziennego i staje się atrakcyjnym sposobem wyróżnienia firmy

Producent reklam ledowych

W Białymstoku są obecne wszystkie formy reklamy ledowej, łącznie z ogromnymi telebimami na ważnych, miejskich skrzyżowaniach, gdzie odbywa się bardzo duży ruch. Proponując klientom tę formę reklamy, zwracamy ich uwagę na wiele jej zalet, do których należą:

  • kreatywność - wprowadzanie własnych pomysłów reklamowych
  • widoczność - bez względu na pogodę i porę dnia, reklama zawsze jest bardzo dobrze widoczna
  • niewielki koszt - technologia nie wymaga dużych nakładów, nawet telebim nie jest czymś nieosiągalnym dla większej firmy

LED-y oprócz tego są szeroko wykorzystywane do podświetlania innego typu reklam - kasetonów, liter przestrzennych, tablic i szyldów. Wykorzystanie oświetlenia LED jest bardzo łatwe do zastosowania i odznacza się ogromna trwałością na warunki atmosferyczne. Bardzo długi czas działania diód to oszczędność kosztów eksploatacji, bo mając długoletnią gwarancję producenta oszczędzamy na ewentualnej wymianie elementów. Zastosowanie w reklamie wewnętrznej i zewnętrznej zależy tylko i wyłącznie od wyobraźni projektantów. Dzięki tej technologii można uzyskiwać innowacyjne, ciekawe formy eksponowania swojej firmy.



Image